جدال زندگی با آسیب نخاع

جدال زندگی با آسیب نخاع

خاطرات و تجربیات نخاعی شدن
جدال زندگی با آسیب نخاع

جدال زندگی با آسیب نخاع

خاطرات و تجربیات نخاعی شدن

38> تابستان92 میلاد امام هشتم(ع)



سلام به تمام خوانندگان و دوستان و همدردان عزیزم. امروز پنجشنبه بیست و هشتم شهریورماه1392 میباشد. دو روز قبل میلاد مبارک حضرت رضا(ع) بود. چون بنده ساکن دیار توس و مشهد مقدس میباشم،لذا خود را ملزم میدانم پست امروزم را اختصاص بدهم به مولا و سلطانم،تا همه خوانندگان دمی آرامش پیدا کنند.شاید شما هم یک بار مهمان حرم رضوی بوده باشید. وقتی در سپیده دم صبحگاهی برای زیارت،بطرف حرم گام برمیداری،انگار سنگینی پاهایت را احساس نمیکنید. چون اون لحظات هر قدم که بر میداری و نزدیکتر میشوی، رایحه و شمیم رضوی مشام را مست میکند و هوا سرشار از بوی خوش گلاب و زعفران و صدای تلاوت قران است. بسیاری از بزرگان و شیفتگان اهل بیت(ع) هنگام داخل شدن به حرم رضوی با چشمانی اشکبار اذن دخول را میخوانند و به احترام حضرت،تعظیم میکنند.تفاوتی که بین زیارت از نزدیک و از راه دور وجود دارد این است که،وقتی از راه دور سلام میکنیم،سلام ما به روح امام میرسد اما وقتی نزدیک باشیم بی گمان توجه ایشان به ما بیشتر میشود.مثل کسیکه برای عیادت از بیمار یا دیدن،به منزل ما می اید، تا کسی که با تلفن حال ما رو جویا میشود...........!آمده ام شاه،پناهم بده...........خط امانی زگناهم بده.........ای حرمت منجی درماندگان..........دور مران از در،راهم بده...........ای گل بی خار گلستان عشق..........قرب مکانی چو گیاهم بده.........لایق وصل تو که من نیستم...........اذن به یک لحظه نگاهم بده..............تا که زعشق تو گدازم چوشمع.............گرمی جانسوز به آهم بده.............لشگرشیطان به کمین من است.............بی کسم ای شاه پناهم بده...........ازصف مژگان نگهی کن به من............با نظری یاروسپاهم بده...........درشب اول که به قبرم نهند............نوربدان شام سیاهم بده.............ای که عطا بخش همه عالمی...........جمله حاجات مرا هم بده...!!!!!  امام موسی ابن جعفر فرمودند:هر کس قبر فرزندم را زیارت کند خداوند ثوابی معادل هفتاد حج مبرور به او عطا میکند.و اگر شبی را در کنار قبر او بسر برد مانند کسی است که خداوند را در عرش زیارت کند..../ ضریح مطهر امام رضا(ع)سرپناه مردم بی پناه و تکیه گاه بی کسان است. افرادی که با هر درد و رنجی از همه جا رانده شده اند با چشمانی مملو از خواهش و التماس به مرقد ثامن الحجج در مشهد مقدس پناه میبرند.دلهای شکسته بسیاری به پنجره فولاد امام رضا گره زده شده است.و اکثر انها شبها و روزهای زیادی در آرزوی شفا در کنار پنجره فولاد به انتظار مینشینند.بنظر من قرار نیست امام رضا همه بیماران را شفا دهد.آنهایی هم که متوصل میشوند و شفا میگیرند،شفا گرفتنشان از طرف خدا مقدر شده است. و به واسطه یک امام خاص شفا میگیرند.برای پیامبر اکرم (ص) و دیگر امامان اعتباری اختصاص داده شده است.که مثلا هر یک از انها میتوانند هزار تا دو هزار نفر را طی یکسال شفا دهند.اسامی افرادی که قرار است به واسطه این بزرگان شفا بگیرند از پیش مشخص است. و اینگونه نیست که هر کسی برای شفا اقدام کند شفا بگیرد.پیامبران و امامان تنها افرادی هستند که مستقلآاز اعتبار شفا دادن برخوردارند....امیدوارم شما خواننده و همدرد عزیزم یکی از این افراد برگزیده باشید....در آخر این ولادت را به همه شما عزیزان تبریک میگم و آمیدوارم بزودی به زیارت امام هشتم نائل و رهسپار مشهد مقدس شوید....../ تا قسمتی دیگر خدانگهدارتون 

نظرات 17 + ارسال نظر
سودا پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:07 ب.ظ http://ranginkaman114.blogfa.com/

سلام خیلی خوب بود با متنتان از دور سلامی بر امام غریبم کردم و با شما همراه شدم
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا ع
خوشا به حالتان از شوی ما هم از نزدیک دعاو سلامی بفرمایید
همیشه شاد و سلامت باشید

سلام ممنون از حضور گرمتون....چشم دعا گوی شما هستم ...انشالله زیارت قسمت شما و خانواده بشود...مرسی

لیلا جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:13 ق.ظ

سلام
با خواندن مطالب شما لحظه ای خودم رو کنار ضریح مقدس امام رضا (ع) احساس کردم .امیدوارم شما از برگزیدگان برای شفای کامل باشی.

سلام دوست خوبم...امیدوارم بزودی زائر مشهد بشی تا ما هم شما رو زیارت کنیم...سپاسگذارم

سودا جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:16 ب.ظ http://ranginkaman114.blogfa.com/

سلام
به روزم پیش ما بیاید

چشم حتما میام.....

جواد جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:13 ب.ظ

سلام
این مدل تاج خروس رو خودتون کاشتید؟ اگه میشه اسم کارخونه بذرش رو بگید.
من هم یک سری آنرا کاشتم ولی شکلش با این فرق میکنه.

سلام عزیزم... این نوع تاج خروس رو سالهاس میکاریم تو باغچه و هر سال تخم یا بذرشو میگیریم برای سال اینده....اگر مشهدی برات بیارم

طیبه یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:21 ب.ظ

سلام جناب توسی

حال و هوای حرمو با این پستتون آوردید به خونه هامون
ممنون از شعر زیباتون
این شعرو که از تلویزیون هم خیلی پخش میشه، واقعا دوس دارم

درمورد شفا هم چیزی نگم بهتره، چون اطلاعی ازش ندارم!!!

دعام کنید این روزا زیاد

ممنونم

سلامت و شاد باشید

سلام طیبه خانم عزیز..مرسی از نظرتون لطف دارید....شما پاک و قابل شفایید انشالله که سلامتی را دوباره تجربه کنید به امید خدا

تبسم دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:02 ق.ظ http://tabasome-negat.blogfa.com

سلام.وبلاگتونو کامل خوندم. از بعضی نوشته ها ناراحت از بعضی خوشحال و از بعضی تجربه گرفتم.
من یه عشق دارم که سال 84 تو جاده مشهد وقتی داشت میرفت پیشه امام رضا تصادف کرد و قطع نخاع شد.
البته من اون موقع باهاش آشنا نشده بودم.
من سال 87 باهاش آشنا شدم و با وجود وضعیتش، فقط به خاطره دل پاکشو اخلاقه خوبش تصمیم به ازدواج گرفتیم.البته اون لطف کرد منو قبول کرد.....خیلی دوسش دارم
علی رغم سختیایی که کشیدیم و مخالفتای خانواده من پارسال مهر با هم نامزد کردیم و الانم داریم خونمونو درست میکنیم که ایشالا بهمن ازدواج کنیم.
اینارو گفتم بدونید که با ااینکه نمیتونه راه بره ولی همیشه تکیه گاهم بوده.دلم میخواد به همه دنیا بگم درسته که راه رفتم خوبه ولی آدم میتونه بدونه پا هم خوشبخت باشه.
حتما به وبلاگه منم سر بزن.

سلام ...باید بگم شما فرشته روی زمین هستید....هم دنیا هم اخرت در دستان شماست...خیلی از اشنایتون خوشحال شدم خدا همسزتون رو شفا بدهد....حتما سر میزنم

ناهید دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:48 ق.ظ

سلام آقا مهدی
تولد امام رضا بر همه مبارک ...
این پست هم حال وهوایی دیگر داشت .خوشا به سعادت شما که نزدیک هستید به حرم .
چکار کنیم دست ما کوتاه است و خرما بر نخیل ،ما مجبوریم از راه دور دعا کنیم و اشک بریزیم .امیدوارم همچنان قلمتان توانا باشد و همچنان بنویسید و ما از خواندن مطالبتان لذت ببریم .
راستی آقا مهدی حتما پست جدیدم را بخوانید و اگر دوستانتان هم مایل بودن از آنها نیز دعوت کنید به آوای نی سر بزنن ...
این بار برای دلگرمی عزیزان در دیار غربت منتظر نظراتتون هستیم .ممنونم

سلام ناهید خانم ....ممنونم از حضورتون....دعا گو هستم....شما رو لینک کردم اولین فرصت میام میخونم ....چشم...

نفس دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:29 ب.ظ

... آغاز می کنم
من ...

روز خویش را ...

با آفتاب ِ روی تو ...

کز مشرق ِ خیال دمیده است ،

آغاز می کنم !!



من ...

با تو می نویسم و می خوانم ؛

من ...

با تو راه می روم و حرف می زنم ؛

وز شوق ِ این محال

که دستم به دست توست ،

من

جای راه رفتن ...

پرواز می کنم !!



.

.

.

آن لحظه ها که مات ...

در انزوای خویش

یا در میان جمع ،

خاموش می نشینم ؛

موسیقی نگاه ِ تو را گوش می کنم !

.

.

.

.

گاهی میان مردم . . .

در ازدحام شهر ...

غیر از تو هرچه هست ...

فراموش می کنم ... !!!



فریدون مشیری..
..
لحظه هایتان آرام ..
در پناه او ..
سلام عکساتون بسیار زیبا بود
انشاالله یه روز اقا مارو هم بطلبه بیایم از نزدیک زیارتش کنیم

سلام نفس.. لطف کردی....انشالله قسمت میشود...مرسی

حامدازکرج سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:53 ب.ظ

سلام دوست عزیز حام هستم.واقعا هرروز بامادر یادشما میکنیم وواستون دعا میکنیم شما هم مارودعا کنید.راستی یکی ازدوستان واسه تزریق سلول داره میره چین حتماشمارو از نتیجش آگاه میکنم.

سلام حامد جون...لطف دارید....خدا همه بیماران رو شفا بده انشالله...حتما از نتیجه باخبرم کن...منتظرم

ج چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:52 ب.ظ http://http//czan.blogfa.com

خدایـــــا ...!!
مدعیان رفاقت ، هر کدام تا نقطه ای همراهند ...
عده ای تا مرز منفعت ...
عده ای تا مرز مال ...
عده ای تا مرز جان ...
عده ای تا مرز آبرو ...
و همگان تا مرز این جهان ...
تنها تویی که همواره می مانی ... !
اپم به من سری بزن

سلام مرسی از مطلب قشنگتون...چشم سر میزنم

حامدازکرج جمعه 5 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:02 ب.ظ http://nokhaie.blogfa.com

سلام آقا مهدی امیدوارم خوب باشی.خوشحال میشم به وبلاگم سربزنی

سلام قبلا سر زدم ولی مطالب کمی نوشته بودی....بازم میام چشم..

نفس یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:18 ق.ظ

ﺁﻥ ﮐﻪ " ﺩﻟﺖ ﺭﺍ ﺷﮑﺴﺖ " ... " ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺗﻮﻟﺪﺵ " ﯾﺎﺩﺕ ﻣﺎﻧﺪﻩ ....
ﺁﻧﮑﻪ " ﺭﻫﺎﯾﺖ " ﮐﺮﺩ ﺗﺎﺭﯾﺦ " ﺁﻣﺪﻧﺶ " ﻭ " ﺭﻓﺘﻨﺶ ..."ﺩﻗﯿﻖ
ﻭ ﺁﻧﮑﻪ " ﺍﺣﺴﺎﺳﺖ " ﺭﺍ ﺑــﻪ ﺑﺎﺯﯼ ﮔﺮﻓﺖ ...
ﻟﺤﻈﻪ ﺑــﻪ ﻟﺤﻈﻪ ﺧﺎﻃﺮﺍﺗﺶ ﺭﺍ ﺳﺎﻟﻬﺎ ﺩﺭ ﯾﺎﺩ ﺩﺍﺭﯼ ... !
ﺍﻣﺎ .....
ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﺩ ﺳﻄﺮﯼ ﺩﺭ ﺗﺎﺭﺥ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ ﺑـﻪ ﻧﺎﻣﺶ ﺯﺩﻩ ﺍﯼ !!؟

سلام اقا خوبی
چطوری با روزهای زیبای پاییزی
با خاطرات دوران کودکی یادش بخیر چقدر زود گذشت

سلام خانمی...متن زیبایی بود به دلم نشست....حالم خوبه لطف کردی ممنونم از شما

parham سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:02 ق.ظ

سلام اقای طوسی

من هم یک یا دوبار رفتم حرم , البته بچه بودم . یادمه واسه قبولی و گرفتن نمره های خوب تو امتحانات مدرسه دعا کردم
خیلی دوست دارم باز هم برم . حتما اگه شرایطش پیش بیاد و امام رضا هم بطلبه , میرم ...

با ارزوی سلامتی روز افزون برای شما و همه دوستان دیگر . خدانگهدار

سلام دوست خوبم...انشالله دوباره هم قسمت شما بشه زیارت...ممنون از لطف شما

samira چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:49 ق.ظ http://tabasome-negat@blogfa.com

سلام
تبسم اسمه خیالیه منه
و جوجه اردکه زشتم همون پسریه که دوسش دارم واسمش میلاده....البته الان نامزدمه

سلام از اشناییتون خوشحالم....خب حالا فهمیدم چی شد ...و چی میشه..سپاس

شنیتا پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:13 ق.ظ

سلام آقا مهدی
خوبی؟
پیشنهاد میدم عکسا رو طبقه بندی بکنی تا راحت تر بشه دیدشون
الان صفحه عکسها خیلی سنگین شده و عکسهای جدید بسختی باز میشن سرعت منم بالا هست نه اینکه سرعت کم باشه چون حجم عکسها و تعدادشون زیاده صفحه دیر بالا میاد
صفحه عکسها رو طبقه بندی کن مثلا طبیعت منزل ورزش و ...
تا هر کسی علاقه داشته باشه قسمت مورد علاقشو ببینه نه اینکه تا دید صفحه بالا نمیاد اونو ببنده
به امید بهروزی

سلام مرسی از نظرتون...چشم حتما اینکارو انجام میدم....سپاسگذارم

حامدازکرج جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:35 ب.ظ http://nokhaie.blogfa.com

آقا مهدی گل خیلی وقته سر میزنم پست جدید نذاشتی داداش......خیلی دوست دارم خودم چندوقت دیگه شروع میکنم آمپولهارو خبرشو حتما بهت میدم.....

طیبه شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:44 ب.ظ

سلام

آمدیم، پست جدید نداشتید!

چقد مارو چشم انتظار میزارید آخه؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد