جدال زندگی با آسیب نخاع

جدال زندگی با آسیب نخاع

خاطرات و تجربیات نخاعی شدن
جدال زندگی با آسیب نخاع

جدال زندگی با آسیب نخاع

خاطرات و تجربیات نخاعی شدن

48>اردیبهشت1393



سلام و درود به همه دوستان و همدرادن عزیزم...سلامی گرم همراه با طراوت روزهای بهاری تقدیم شما مهربانان باد...روز مادر گذشت ولی همچنان در دلم خود را سرزنش میکنم.چون نتوانستم هدیه و کادوی شایسته که در خور مقام والای مادر باشد تهیه کنم. هرچند مادر من به این مناسبت و کادوها عادت ندارد. ولی میتوانستم لااقل پستی چند سطری به خاطر آرامش دل خودم مینوشتم تا از این کم لطفی میکاستم...اما برای خوشحالی مادرم ورزش و توانبخشی را شروع کردم. وقتی ورزش میکنم البته با پارالل با کمک دستهایم چند دقیقه ای سرپامی ایستم و در حین ورزش لبخند و امید را در چهره شکسته مادر میتوان دید...هر روز ده دقیقه نسبت به روز قبل بیشتر تمرین میکنم تا با ادامه این روال بتوانم به نتیجه بهتر و استقامت بیشتر برسم...حدودا شش ماهی بدلایلی ورزش نکردم لذا تمام عضلات پاهایم تحلیل رفت بطوریکه لرزش پاهایم موقع ایستادن بیشتر شده و نشان از ضعف عضلات و رباطهای مربوطه میباشد.برای جبران این عارضه باید با برنامه و تلاش زیاد ادامه بدهم.../ شب اول ماه رجب هم بیاد تمام بیماران و همدردانم بودم و از خداوند متعال خواستم همه به آرزوهایشان که مهمتر از همه همان سلامتی با ارزش هست برسند....در این شب عزیز شخصآ از خدا کمک خواستم تا یاری کند بتوانم با دشواریها و سختیهای زندگی و عوارض بیماری آسیب نخاعی مقابله کنم...همچنین از خدا خواستم در درجه اول مادرم را سالم نگهدارد و عمر با عزت نصیبش کند..چون هیچکس در این دنیا به اندازه او برایم قابل ستایش نیست....و تنها اوست که جسم و روح شکننده مرا التیام میبخشد...دوستانی هم هستند که در رتبه های بعدی، برایم قابل احترام و بودنشان و حتی یادشان آرامبخش روح و روان من است....در نتیجه شادی و سلامتی آنها آرزوی قلبی من است...! آمین..!!!   در ضمن بزودی اینترنت پرسزعت وصل میشم..امکاناتش مهیا بشه بیشتر از قبل در زمینه آپلود عکسهای جدید و فایلهای تصویری فعالتر میشوم و ایده های خوبی در نظر دارم تا با همدردانم به اشتراک بگذارم/ نت کم سرعت علت اصلی کم کاری بنده میباشد ..به امید روزهای بهتر!!!!!! خدا ن گهدارتون/    

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد